2023-2024

Welkom bij Rotaryclub Apeldoorn-Noord

Rotaryclub Apeldoorn-Noord is opgericht op 8 mei 1974 en heeft rond de 46 leden verdeeld over zeer verschillende  classificaties.

Apeldoorn-Noord heeft zich binnen de internationale Rotary organisatie altijd als een vriendenclub gemanifesteerd.

Vriendschap en hulpvaardigheid zijn van alle tijden, maar binnen onze club proberen we dat steeds op een eigentijdse wijze in te vullen. Er wordt zoveel als mogelijk geanticipeerd op trends en nieuwe ontwikkelingen. Dit kan en zal ook gevolgen hebben voor inrichting en werkwijze van de club.
Apeldoorn-Noord, een club met een historie van meer dan vijfenveertig jaar, staat midden in de maatschappij en is zich bewust van de snelle ontwikkelingen en veranderingen in die maatschappij.

Iedere woensdagavond komen wij om 18.00 uur bij elkaar in Hotel De Keizerskroon.
Wilt u in contact komen met onze service club neem dan contact op met onze secretaris via rtthomson51@gmail.com .

Hotel De Keizerskroon
Koningstraat 7
7315 HR Apeldoorn
Tel: 055 521 7744